четверг, 31 июля 2014 г.

AFTERNOON HIPSTER SHOOT.




GLASSES: RAY-BAN.COM / SCARF: C&A / LONGSHIRT: H&M / DENIM SKINNY JEANS: LEVIS.COM / BOOTS: DEICHMANN.COM

Всем,всем Привет!

Сегодня я расскажу и покажу вам мой Хипстер Outfit/Образ. Street Оутфит что в переводе Уличный Хипстер Стиль Оутфит/Образ. Конечно на сколько вам известно я часто сочитаю разное с разным и люблю эксперементировать со Стилем и баловаться даже совмещяю совместимое не с совместимым и добовляю многое, так как мне Нравится. Ну на мой взгляд у меня получается довольно таки Хорошо.
Кстати сейчас Клетка очень Модная в сегодняшнем Сезоне и теперь перейдем и я расскажу коротко о моих Вещах. Однозначно мои Очки брэнда RAY-BAN они украшают мой Образ и подходят под Стиль и идут как Аксесуар. На мне легкии Шарфик так как в прохладные Вечера я думаю это в полне уместно и ещё он так-же дополняет мой Образ как Аксесуарная Вещь, он у меня из Магазина C&A о нем я уже не раз писал какой он хорошии. Одним словом Замечателен. Дальше на мне клетчатая Рубашка как и говорил что Клетка сейчас в Моде да в принципе даже всегда в Моде она подходит ко многим Вещам, Рубашка у меня из H&M. Низ у меня я уже писал в преддыдущем посте что я люблю эти Деним Скинни Джинсы и тоже в Восторге от них,так как они прочны,удобны и просто хороши собой,и я тоже о них не перестаю говорить. Они у меня от брэнда Levis. И мой горячо любимые Дизайнерские Ботинки я без ума от Ботинок разных видов но этими я просто восторгаюсь всегда восторг от передвижения в них по Улице и комфорт моим Ногам и очень просторно и Замечатильно выгледят на вид. У меня кстати большой размер Ноги меня спрашевали какой у меня размер Ребята у меня 44 размер Ноги. И иногда трудно найти себе классную Обувь но я всегда найду подходящее для себя это Факт. Они у меня куплены из Магазина Deichmann.

Hi all, Hello!

Today I will tell and I will show you my Hipster Outfit / the Image. Street Outfit that in translation the Street Hipster Style Outfit / the Image. Certainly on how many you know I often I combine a miscellaneous with a miscellaneous and I like to experiment Style and to play about even I combine compatible not with compatible and I add a lot of things as It is pleasant to me. Well in my opinion at me it turns out enough Well.
By the way now the Cage very Fashionable in a today's Season and now we will pass and I will tell shortly about my Things. Unambiguously they decorate my Points of a brand of RAY-BAN my Image and approach under Style and go as Accecories. On me an easy Scarf as in cool Evenings I think it in making look fat pertinently and still it also supplements my Image as Accecories the Thing, it at me from C&A Shop about is mute I more than once wrote what it good. In a word It is remarkable. Farther on me a plaid shirt as well as I spoke that the Cage now in Modya yes in principle even always in Modern it approaches to many Things, the Shirt at me from H&M. At me I already wrote a bottom in a preddydushchy post that I love these Denim Skinny Jeans and too delighted with them as they are strong, convenient and simply good themselves, and I too don't cease to speak about them. They at me from Levis brand. Also wash hotly favourite Design Boots I crazy about Boots of different types but I simply admire these always delight from movement in them down the street and comfort to my Feet and is very spacious and Remarkably look by sight. Me by the way the big size of the Foot me asked what at me the size Children at me the 44th size of the Foot. And it is sometimes difficult for to find cool Footwear but I will always find suitable for myself it is the Fact. They are bought from me from Deichmann Shop.

Комментариев нет:

Отправить комментарий